Warning: The magic method __get() must have public visibility and cannot be static in /www/doc/www.schon-tuning.cz/www/orangeengine/component/orangeshop/modul/menubar/classes/cpersistor2.php on line 19

Warning: The magic method __set() must have public visibility and cannot be static in /www/doc/www.schon-tuning.cz/www/orangeengine/component/orangeshop/modul/menubar/classes/cpersistor2.php on line 26

Warning: The magic method __isset() must have public visibility and cannot be static in /www/doc/www.schon-tuning.cz/www/orangeengine/component/orangeshop/modul/menubar/classes/cpersistor2.php on line 56

Warning: The magic method __unset() must have public visibility and cannot be static in /www/doc/www.schon-tuning.cz/www/orangeengine/component/orangeshop/modul/menubar/classes/cpersistor2.php on line 60

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/doc/www.schon-tuning.cz/www/orangeengine/component/orangeshop/modul/menubar/classes/cpersistor2.php:19) in /www/doc/www.schon-tuning.cz/www/orangeengine/component/orangeshop/modul/country/interface.php on line 109
Autopotahy, autodoplňky škoda, autotuning, tuning, křídla, spoilery, alu kola, vzduchové filtry KN - Jak nakupovat

Jak nakupovat

 

Základní obchodní informace

  • Veškeré objednávky jsou považovány za závazné.
  • Objednávky jsou potvrzovány formou e-mailové zprávy zaslané na adresu zákazníka.
  • Cena zboží nezahrnuje přepravné, které je účtováno dle tarifů přepravních firem.

Jak nakupovat

  • Zboží je řazeno do jednotlivých kategorií v levém rozbalovacím strukturovaném menu.
  • Postupným klikáním na položky v levém menu lze procházet celý sortiment.
  • Zboží lze přidat do nákupního koše kliknutím na tlačítko " koupit ", toto se nachází v pravé spodní části nabídkového listu zboží.
  • V nákupním koši máte možnost zjistit co vše je již určeno k objednání.
  • Položku(ky) zboží lze v nákupním koši ještě dodatečně měnit a odebrat.
  • Vlastní nákup probíhá přes tlačítko "koupit ", kde vyplníte kontaktní formulář a kliknete na ikonu "pokračovat ".

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Pokud si myslíte, že zakoupené zboží z našeho e-shpou je vadné,
postupujte dle následujícího reklamačního řádu.

Reklamační řád:

  • Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, která je u zboží nabízeného v našem internetovém obchodě 2
  • roky. Kromě zboží, které svou životností tuto délky záruky nedosahuje (např. lepidla, tmely, žárovky).
  • Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. Záruka se nevztahuje na vady které vzniknou neodbornou montáží kupujícím a poškozením při přepravě zboží !
  • Sortiment prodávaný v e-shopu www.schon-tuning.cz  je speciálního charakteru, a vyžaduje odbornou montáž. Případné reklamace a vady zboží, které budou souviset s neodbornou montáží, nebudou uznány.
  • Před započetím reklamačního řízení je nutné kontaktovat prodávajícího e-mailem na adrese schon-tuning@seznam.cz. Zde popsat druh závady a připojit foto vady  výrobku. Prodávající rozhodne o dalším postupu reklamace, Pokud bude nutnost  zaslat  výrobek zpět, postupujte dle následujících kroků.
  • Reklamované zboží je nutné doručit osobně či poštou na adresu prodávajícího: 
  • Tomáš Pangrác, Schön Tuning, 17.LIstopadu 1287, 293 01 Mladá Boleslav .
  • Ke zboží je nutné doložit doklad o zakoupení zboží, popsat zjištěné vady pomocí reklamačního listu a uvést nárok, který  v důsledku vady uplatňujete. Kupující může uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží nebo výměnu zboží za nové. V některých případech je rovněž možné požadovat odstoupení od kupní smlouvy a navrácení kupní částky.
  • O reklamaci bude rozhodnuto (tzn., že Vámi reklamované zboží bude přijato či odmítnuto k vyřízení reklamace), ihned po doručení zboží na adresu prodávajícího. ve složitějších případech do deseti pracovních dnů. Tato lhůta však nezahrnuje dobu potřebnou pro odborné posouzení vady, je-li to zapotřebí.
  • V případě neoprávněné reklamace (zboží bude odmítnuto k vyřízení reklamace) má prodávající právo požadovat po kupujícím úhradu nákladů spojených se zpětným zasláním reklamovaného zboží nazpět kupujícímu.
  • Prodávající se zavazuje reklamaci vyřídit v zákonné lhůtě do 30-ti dnů. Lhůta pro vyřízení reklamace počíná ode dne doručení zboží na adresu prodávajícího.
  • Nebude-li reklamace v uvedené lhůtě prodávajícím vyřízena, má kupující právo na přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy.

NIKDY NEZAPOMEŇTE !!!

Jakmile Vám přepravní společnost nebo pošta přiveze balík, je nezbytně nutné vždy zkontrolovat stav zásilky a zboží. Pokud bude zásilka /balík / jakkoliv poškozena nebo zdeformována, můžete jej převzít, ale musíte s řidičem sepsat protokol o poškození balíku. Řidič  je povinen tuto reklamaci s Vámi sepsat. Pokud při přebírání zásilky zjistíte po otevření balíku, že zboží je mechanicky poškozeno, kontaktujte prostřednictvím řidiče tuto zásilkovou službu nebo popř.naši firmu, abychom zajistili další postup reklamace. V případě nedodržení výše uvedeného postupu nebude brán zřetel na poškození zboží, ke kterému došlo přepravou a následné reklamace nebudou vyřízeny.

2. Chcete vrátit zboží zakoupené přes internet ve 14-ti denní lhůtě?

Lze tak učinit pouze při splnění níže uvedených podmínek:

  • Zboží musí být vráceno v originálním obalu
  • Musí být přiložen doklad o koupi zboží
  • Uveďte číslo účtu, na který Vám zašleme částku vynaloženou na nákup zboží
  • Nesmí se jednat o zboží upravené na přání zákazníka nebo pro jeho osobu (např. křídla, spoilery, nárazníky) dle § 53 odst. 7 písm. c) občanského zákoníku
  • Nesmí se jednat o zboží na jehož nákup byla uzavřena mezi prodávajícím a kupujícím písemná kupní smlouva

Při splnění uvedených podmínek budou nejpozději do 14-ti dnů od převzetí vráceného zboží prodávajícím, zaslány peníze na Vámi uvedený účet.


Dále pokud kupující zjistí, že objednané zboží je v rozporu s kupní smlouvou ve smyslu paragrafu  616 z.č.40/1964Sb., občanského zákoníku v platném znění

má právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě,  Viz výše uvedený paragraf.

Doručení na Slovensko

Zasíláme běžně i na Slovensko. Cena přepravného se opět odvíjí od ceníku České pošty - doručení do cca 4-5 pracovních dní - 330CZK nebo přepravní služby GLS - doručení do 3 pracovních dní - 360CZK. Platba je na dobírku v EUR v případě doručení přes Českou poštu, případně platba předem převodem na náš účet v případě doručení přes GLS. Přepočítává se dle aktuálního kurzu. Nárazníky, spoilery a jiné objemné produkty je nutné balit do pevných kartonových krabic. Jedině tak můžeme téměř s jistotou předejít mechanickému poškození během přepravy. Kartonová krabice je účtována Kč 120 s DPH.

Ochrana osobních údajů

Veškerá Vaše osobní data, která nám poskytnete v rámci objednání zboží na našich internetových stránkách www.spoilercentrum.cz nebudou poskytnuta třetím osobám ani nebudou zneužita pro marketingové účely. Vyjímkou jsou přepravní společnosti, kde je poskytnutí těchto údajů nezbytné pro doručení zboží klientovi. Změna, blokování či likvidace údajů je možné po přihlášení do účtu zákazníka, případně na základě písemné či telefonické žádosti zákazníka. Veškeré informace poskytnuté od návštěvníků našich stránek jsou uchovávány v souladu se zákonem číslo 101/2000 Sb.o ochraně osobních údajů.

Spoilery, prahy, nárazníky - montáž / atesty

Návod k montáži laminátových dílů:

  •  výrobek usaďte nanečisto na své místo a označte si jeho správnou polohu
  • zkontrolujte, zda výrobek přesně pasuje na Váš vůz – veškeré úpravy (dobroušení, začištění atd) musí být provedeny před lakováním - na již nalakované díly se nevztahuje reklamace !!
  • v některých případech je nutné zboží nejdříve dopasovat na vozidle
  • lepené plochy musí být odmaštěné a zdrsněné jemným smirkovým papírem. (při lepení na sklo doporučujeme lepené plochy natřít primerem)
  • naneste vrstvu lepidla, cca 5mm silnou, lepidlo nenanášejte až do krajů výrobku
  • díl s lepidlem usaďte na předem označené místo a přitlačte
  • přebytečné vytlačené lepidlo ihned odstraňte technickým benzínem
  • konečnou polohu dílu zafixujte lepící páskou
  • doba schnutí PUR lepidla je 6hodin při nejméně 18°C – během schnutí lepidla nesmí být díl vystaven přímému slunečnímu svitu
  • nasledujících 48h nepoužívejte myčku

Montáž je u některých výrobků jednoduchá, u některých naopak složitá a vyžaduje práci odborníka či zásah do vozidla. Pokud se na to z jakéhokoliv důvodu necítíte, doporučujeme svěřit montáž odbornému servisu. Na reklamace spojené s neodbornou montáží nemůže být brán zřetel.

Pokud u výrobku není výslovně uvedeno, tyto díly jsou bez atestu 8SD / TUV a nejsou tedy schváleny pro silniční provoz v ČR. (určeno pouze pro sportovní, výstavní a jiné účely) Prodejce tudíž neakceptuje žádné reklamace spojené s touto skutečností.

Prodávající si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoliv změnit. Tuto změnu a její účinnost prodávající vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách či jiným vhodným způsobem.

V případě "tiskové" chyby na stránkách www.schon-tuning.cz si prodávající vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy-plnění objednávky po informování kupujícího.

 

 

Zpět

Help line:+420 777 164 861 | Telefon:+420 774 901 372 | E-mail: schon-tuning@seznam.cz Created by Redenge - Internetový obchod Redenge e-shop

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/www/doc/www.schon-tuning.cz/session) in Unknown on line 0